Monday, July 26, 2010

<< a t y ku yg LarA>>

1)Nper aKu rCe sumtimes mcm da Mls+give up+benci n segala2 nyer..
2)aku SlaLoo pkir Yg mcm2 sal dye, bkn sengaja o tak sengaja..tp nk pkir cmtuh gak..
3)yg hairannye..dier tetap akn mgatakan aku nih "mgarOOt: je...cmne tuh???
4)kalo ako start talking about sumthing nonsense..mule dier nk mare??
5)haaiiiiisshhhh...........dulu dier wat dunno je...skunk da len,aku bru nmpx " kpanasan""dier
6)grang jugak dier nih...nseb bek ta pnah kne tgn dier..hahahahaha...giloo pe nk kne nan tgn sebesar alam tuh...maw bngkak sebulan pp akoo...
7)akoo suke tgk dye skunk,da cbe nk jd mtang..tengs "hunnykusengal"...
8)da bpe mnggu akoo lpak at KAJANg,uma siz n bro dye...
9)mreka sangat baek,,,ader JEBAT..ea shangat cumel...mcm GARFIELD...
10)hihihihihi....wpapepon..aKu tetaP sayaNG "hunnykusengal" smpi ble2...!!!
ak ta to npe???dye pon same...da try kot idop ngn org laen...tp ta leh gak...at last dye cri aku n mntx kperl blik...huhuhuhuhu....cmtuh rr alkisah aku ngn romeo aKu tuh..spe agy kalo tak..
((((muhd Saiful shaHrOm bin Muhd Sabri))) mamat yg blagak jd **pencinta wanita**
kalo leh sume pompuan dye nk...wpun dye bnyk kali pcg scndal laen,tp aku tetap jd 1...dye snggup bcerai berai ngn sume scndal dri lpaskn aku...walhal aku ta da rr santek shngat+nk kter cumeyh tuh..ta jugak...tp aku Ksar lbeyh Dri sorunk tomboi...bpak arr...
skunk nih akUU da ta nk mncaroot dpan dye...dye kter ta elok...dye pon ta pnah mncarot ngn aku...okieyh tian mekaseh>>>

No comments:

Post a Comment