Wednesday, January 2, 2013

Pets ^_^

Assalammualaikum...

First sekali aku nak say happy new year 2013..wooohooo..mesti engkorang semua ada azam yang baru kan..ngeee me too also,memacam yang aku nak tapi tengok larhh kalau dapat,ye dak ?
okeng okenggg...nak kata aku bela pet tak juga,sebabnya bapak aku tuh tak suka hewan hewan nih..tak tahu larh kenapa..mungkin alahan kot..huhuhu mana idaknya kalau kitorang jumpa kucing then bawa balik..conpem seconpemnya besok kucing tuh dah takda..mana tah bapak aku tinggalkan --'' sedih dohh..huhuhuhu
Ni semua berpunca dari amamr larh nih..merengek macam bebudak nak sugar glider..memula aku macam tak heran larhh..yela bapak mahal kot sekor sg nih..kalau liar dalam 100++ larhh..nak yang jinak 200++..itu belum termasuk sangkarnya..around 150++. Bak kata sumone sg nih orang yang berkemampuan je yang boleh bela **mungkin larhh kot** aku pon kurang pasti.
So better korang buat dulu bajet kalau nak beli sg nih..takut belum tengah bula korang dah tercekik..kekekekekeke


 
comel kan sugar glider nih..tapi yang nih mengalami kegemukan a.k.a obes
jangan fikir kita nih je ada masalah kegemukan,binatang pon reti tau.



No comments:

Post a Comment