Tuesday, March 20, 2012

BUDAK ke?


saya memang GEDIKS+KUAT BERCAKAP+CEPAT SENTAP+TACINK+ "BUDAK"+ LEBEYH+MENGADA@MANJA = " dats me ouhk "

ha...disebabkan yg kat atas tu larhh tak pepasal aku bgado ngn en boifie..tapi bukan sebab aku mengada2..standard aahh kalau perempuan tacink mesti rr die tetiba senyap je kan..perlu ke aku nak bersuara..kang tak pasal2 tangan hinggap sebentar di pipimu yang mulus tuh..errhh..
Okeyh,,yes aku mengaku aku kebudak2kan...semua orang cakap camtu...tapi how aku nak ubah kalau semua orang tetap layan aku macam budak2...kalau korang bace mesti korang akan cakap "nak ta nak je" betol...tapi korang tak pernah rasa camna dilayan macam budak even aku da cakap umoq aku 23 larhhh...still dyorunk cakap BUDAKBUDAK sebab apa???sebab aku KECIK..??ppttfff..tu je ke reason nye..huhuhu...uurrghhhh .! maaf saya ta boleh membesar dah..memang saya kecik tapi kadang kadang saya boleh jd lebih MATANG dari kau orang...pliisshh stop calling me BUDAK ok..including en boifie..pon panggil aku BUDAK..aiyaaa


ni larhh benda yang paling aku suka buat time tengah tak da mood o SENTAP o TACINK..bukan aku sengaja ta nk layan kau okeyh..dats me!

  • p/s :: dats truly me ~~

No comments:

Post a Comment