Tuesday, March 20, 2012

remove kau .!


okeyhhh holo people..!!!

semalam ada larhh sorunk membe aku dalam facebook nih dye pegi wat status yang aku rasa memang tak patut pon ditulis "" HANYA PEREMPUAN PAKAI TUDUNG SAHAJA BOLEH LIKE STATUS AKU..YANG TAK PAKAI TUDUNG PGI INSAF DULU "" lebeyh kurang cmtu gak larhh ayat dye yang terakhir tuh..ok first aku bukan nak kate pape larhh kn..yes aku nih jenis on off je..even kalau aku letak pic pakai tudung pon still tak leh terima status dye tuh..nak kata aku bangkang jauh larhh sangat..aku tahu berdosa tak menutup aurat tuh..tapi plisshh larhh kalau nak buat status tu pandang kiri kanan dahulu...tengok dulu dalam friendlist kau ada tak perempuan tak pakai tudung??tipu lahh kalau takda kan..NONSENSE !! then siapa yang add siapa nih..aku kalauorang tak kenal memang tak add pon...tapi kau yang add aku kan...baject macam aku nih kawan kepada kawan kau tuh ada sorang je kawan..tapi siyes tak boleh blah ayat kau tuh..race macam nak piiuuhhhh je kau nih..fine even kau ada masalah ngan family jangan nak libatkan orang laen pulak..setiap minit kaun nak update status kau..eygat aku tak bace ke ape yang keluar dekat post feeds tu..plishhh behave urself...cerminkan diri kita dahulu sebelum nak berkata2..jangan ikotkan nafsu sangat...binasa larhh jawabnye..cuba status kau tuh dicantikkan lagi dengan unsur unsur yang membawa kebaikan bukan mencaci atau apa..orang baca pon sejuk hati..nak2 yang free hair tu terus berubah..kau jugak yang dapat pahala..so fikirkan larhh..amal buruk orang memang kadang kita nampak..amal buruk sendiri belum pasti kita nampak kan..kita dikurniakan akal oleh allah so gunakan dengan sebaik mungkin..terutama mulut tuh...kerana semua yang kita cakap adalah doa..

p/s :: no hurt feeling ouhk ..peace yawwrr .!

No comments:

Post a Comment