Thursday, March 8, 2012

apa yang kau mahu


salam 1 malaysia......peeerrghhhhh da lama sangat aku tak masok dalam nih,,,al maklumlah bz memanjang..wahhhh da masok pon tahun 2012...cepat je mase tu kan....so untuk tahun nih...aku pon ta tahu kenapa...tahun yang paling bnyak orang CLASH ngn pasangan mereka,antaranya aku larhhh...hisshhh nak masok 3 bulan nih...3 kali tukar bf...bukan nak kate ak HEBAT, HOTT , BAGUS n CANTIK...tidakkkkk coz memang ta layak nk pegang takhta tu...tapi aku tukar ada sebab...
1) boipren aku belajar (takkan aku nak support kot...RABAK aku)
then dia pernah curang ngn aku....tapi aku tak tahan coz still nak tipu aku agy,,pastu every month mntak duit...mcm aku IBU IKAN dye pulak...sebab umo dia now baru 20.

2) boipren aku ta nak siyes (sampai bila...mau tunggu???)
yang nih pulakk...aku pilih dye sebab umo dye 25...so baject macam dye da matang larhhh...rupanya...hampeehhhh...ta puas enjoy agy..baject ta nak lukakn ati aku...ceehhhh...middle figure up ..!!

3) still bersama lagi~~~
hahahaha mamat nih yang start ayat aku...tapi time tuh hati aku kt mamat yg atas nih...susah jugak aku nak terima dye...sebab aku pikir laki nih sume same je...reti maenkan hati pompuan..tapi lame2 aku terima juga.

### banyak juga liku2 yang terpaksa aku harungi tahun nih!!

No comments:

Post a Comment