Friday, May 25, 2012

kekurangan yang perlu kita perbaiki




Anugerah yang kita harus HARGAI :)



hollaaaaa people tylo mylo ... :)

oke hari ni aku rasa macam nak meluahkan perasaan, sebab dah ta taw nak luahkan kat siapa..so luahkan kepada cik diary alam maya.. :)
kita nih tak semestinya baek sangat..kadang2 kita pon melakukan kesilapan..cuma kadang kala kita tak perasan pon kesilapan yang kita buat..so just watch out with every single things we do...lalaalala

kalau kita nak berubah tak perlu tunggu hidayah datang...hidayah dah lame sampai kat kita..kita yang kene mengubah sendiri..kat dalam quran sendiri dah tertulis "" ALLAH takkan mengubah nasib sesebuah kaum,,melainkan kaum itu sendiri yang mengubahnya :) ""

kita bukanlah yang terbaik..tapi kita boleh cuba menjadi yang terbaik untuk seseorang itu..tapi sumenye bergantung kepada diri kita sendiri macam mana nak mencorakkannye..and setiap yang berlaku pasti ada hikmah sebaliknya...allah itu maha mengetahui..pasti dye merencanakan yang terbaik untuk org yang dye sayang.. :)

ajal maut pertemuan jodoh semua allah yang tentukan..kita hanya mampu merancang...berhijrah dari yang baik kepada yang lebih baik.

ALLAH sentiasa tahu ape yang kita buat..yang lepas biarkan menjadi sejarah...kita tak perlu memandang ke belakang...look forward :)

p/s :: terima kasih CINTA for ur advice :') 
        taken by ahmad ammar aslam :)

No comments:

Post a Comment