Friday, May 25, 2012

My new Job..alhamdulillah

hollaaa people !..

okeyhh dah lama gila aku tak update diary alam maya aku nih..biasa larhh sibuk melayan bbm and twitter..sampai diary yang nih lupa nak update..ngeee,, Alhamdulillah dah nak masok 2 bulan aku dapat kerja baru...thanks kepada pacek kenit a.k.a syazwan sebab carikan aku keje..ngeee
btw kerja baru nih takda lah susah sangat..biasa larhh...tak sePENING + se STRESS aku kerja kat tempat lama..sebab kat sini aku happy sangat...semua nya baik and peramah...n the most important tak SOMBONG langsung..tak memilih kawan..u yang beshh sangat...even kat sini ramai lelaki pon...ngeee...perempuan boleh dikira larh...kalau dalam office cuma aku and k.mas je...ngeeee..
kerja aku kat sini lebih kurang je dengan tempat lama..cuma tak banyak pressure..sini wat kerja cool je..rilexx n chill je...takda rr suemua benda nak urgent...bagi sekarang nak sekarang juga...takda larhh nak terkejar2 naik turun tangga..p kejar angkat call sume..pergi fax quotation...menyusahkan sebab semua buat dalam 1 masa tapi tempat berlainan..boleh pengsan aku..belom agy tolak kerja kat aku..non stop dari pagi smpi ke petang mengadap benda tuh sampaikan kerja sendiri tak jalan..hahahahaha..

senang cerita aku happy dengan new job and new factory..ngeeeee :)

tekanan


lepak + relax + chill :)


p/s :: kalau cas -VE so kerja kita pon jadi -VE tapi kalau cas nye +VE kerja kita pon jadi +VE :)

No comments:

Post a Comment