Tuesday, May 29, 2012

my hair

holllaaaaaa...buddyyyss...

okeyhh sebenarnya takda larhh baru sangat pon aku potong rambut nih...awal bulan nih jugak larhh..ngeee..
aku pon tak plan  nak potong rambut macam nih,sebab aku tekad nak panjangkan rambut...tapi memandangkan aku sangat tak sabar and fed up...aku pon mengambil keputusan potong rambut..hurrmm dengan rasa a bit happy petang tuh pon aku pergi saloon dekat meru...ta da beza pon rambut aku dulu ngn sekarang...cuma aku pendekkan lagi je...habis je kerja aku pon terus shoot p saloon tuh...dalam kereta dah terpikir aku nak potong rambut gaya apa...dok pikir2...last2 sampai...masok je saloon tuh...amoii tu terus cakap " erhh u nak potong rambut macam mana " aku dengan selamba pon cakap larh...ikot suka hati u larhhh...then suddenly ive got idea..ngeee "" u potong rambut i sebelah panjang and sebelah pendek ""..hahahaha...then amoi tu cakap ok larhh....aku dok pikir camna larh rupa aku kalau aku potong rambut camni..hahahaha ala2 cina + korea begitu..(berangan) ha ha ha

then the result is....jeng2....boleh dikatakan aku puas hati larhh jugak...hahahaha


this is my new hairstyle  ;p
btw im lovin it !

p/s :: im not beautipol.. but always in his heart !!
                taken by ahmad ammar aslam !

No comments:

Post a Comment