Tuesday, June 14, 2011

Ha Min woo part 2


(ni lar mamat yg bernama HA MinWoo (zea group)yg wat aku jtoh cintan mak)

Ha min woo....ha min woo...ha min woo..aku suke giler ngn mamat yg cute nih,,cumilll gilerr rrr..aku suke tgk aksi klakar dye dlm MIn woo prank !!klakar sgt rr...so bru2 ni aku bce epop mgazine..so da rr story sal ZEA..tp aku sibuk cri ha min woo..ak nk taw pe jwpn yg dye bgi kt reporter epop tu,so ni soklan yg pertama;

1)jika anda adalah malaikat,anda mahu menjadi malaikat kepada siapa??
MW::saya nk jdi malaikat HYUNGSIK sbb dye boleh temankan saya makan ari2 pastu saya nk bgi robot yang boleh cipta makanan yg sedap2 ntok saya dan HYUNGSIK,kemudian saya nk belikan makanan yg berkhasiat ntok DONGJUN supaya dye dpt otot dada yang kuat.
(hehehe...minwoo ni mcm baby)

2)apa yang anda akn buat untuk menarik perhatian gadis??
MW::saya cuma mempelajari tarian sahaja.

3)perempuan yang macammana kamu mahukan??
MW::saya mahukan perempuan yang pandai ambil hati semasa bercakap
(hahaha...aku suke bercakap pastu berangan nk jmpe dye?

so dalam fon aku nih bnyk sgt pic min woo..hahahahaha...kalo leh ak nk full kn pic min woo smpi 8gb nih abes...hahahaha...pastu cyap wat wallpaper agy..ta leh blah lngsung..hihihi..ta kysah yg pnting aku puas lar dpt tatap pic dye ari2..hehehehe...so mamat nih wat ak fallen in love je...hahahaha adorable!!
pastu cyap aku masok forum dyorunk agy...bak kate adek aku "bataknye"..hahaha so wut??ko ade??ta da kn..btter ko snyap je!hihihi..cm gampang je ayt aku!!hahahaha ta pe yg pnting aku mmg suke kt KAU lar HA MINWOO (ze:a)...hwaiting...saranghae MINWOO oppa@#$

No comments:

Post a Comment