Thursday, June 16, 2011

ha min woo part 3


(PARK HYUNGSIK,MOON JUN YOUNG n HA MINWOO)

hye guyzs...oke,rini aku nak smbung sal mamat ha min woo nih..hahaha ta abes2..so aku memang minat gile dengan die..then aku pon start searching about this guy kat fesbuk,nak dijadikan cite memang banyak page mamat nih..tapi korunk sume pon paham rr kn sume tu fake semata-mata..tapi takpe...aku tak kisah langsung,,at least aku dapat tambah koleksi kawan dari merata tempat o benua nih,,setakat ni ada lar dalam 5 6 orang gak yang aku dapat..depa sume nih ada yang dok kt vietname,australia (jus like kim kevin ZEA mmbers)seoul n ta lupe jugak ada yang kat malaysia nih...sebab ape...dyrunk ni memang fanatic gle kt ZEA trutama HA MIN WOO..hehehe..sampai aku pon terikut nk beli album ZEA semata2 nk dapat FC cRD je..hihihi (i hope so)

petang tadi aku pon ada lar tgk korean show (oh my school)cume kali ni oh my school wat idol sport,,idol sport ni pon korunk da tau kn..aku da gtaw cmne show nih kt news ak yang lepas..aku malas nk huraikan agy k...then guess wut???Aku nampak HA MIN WOO ngn ikat rmbut then pakai glasess..demmm cute LOL..hahaha Dongjun, Siwan n Kwanghee also there...hihihi...aku memang nk tergelak je..yela kelakar plak..hahahahaha...
nanti aku sambung coret2 sal MINWOO agy k...
I lOVE u MINWOO OPPA!!!hwaiting~~~

No comments:

Post a Comment